*****ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ..ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ ΑΠΟ 78, 45 ΚΑΙ 33 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ *****

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ


«Ρίξε μου έναν προβολέα και άσε με»Αρχείο:Marinella2008.jpg
 
Η Μαρινέλλα γεννήθηκε στις 20 Μαίου 1938 στη Θεσσαλονίκη και έζησε τα πρώτα της χρόνια ανάμεσα στη Τσιμισκή και το Λευκό Πύργο. Από μικρή το όνειρό της ήταν να γίνει ηθοποιός κάτι που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε απόλυτα. Στα 17 της ακολούθησε ως ηθοποιός το θίασο του Κ.Βουτσά και της Μ.Καραγιάννη που έκανε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα. Κάποιο βράδυ που αρρώστησε η τραγουδίστρια του θιάσου η Μαρινέλλα την αντικατέστησε, κάνοντας έτσι την πρώτη της απόπειρα να τραγουδήσει μπροστά σε κοινό...
Η Μαρινέλλα εμφανίζεται σε πολλά κέντρα της Θεσσαλονίκης. Στο κέντρο «Πανόραμα» βαφτίζεται «Μαρινέλλα», αφού το πραγματικό της όνομα ήταν Κυριακή Παπαδοπούλου, από το ομώνυμο τραγούδι του Τόλη Χαρμά «Τηνε λένε Μαρινέλλα κι είναι όμορφη κοπέλα». Εκεί κάνει και την πρώτη γνωριμία που θα σημαδέψει τη ζωή της αλλά και τις δικές μας, το Στέλιο Καζαντζίδη, ο οποίος αμέσως δείχνει το ενδιαφέρον του ακούγοντάς τη να τραγουδάει το τραγούδι του «Το πιο πικρό ψωμί». Τα πρώτα τραγούδια που ηχογραφούν μαζί είναι τα «Η Πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ» και «Νίτσα-Ελενίτσα» του Γ.Μητσάκη τα οποία γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία. Μαζί τραγουδάνε πολλές επιτυχίες όπως «Ο Κυρ-Αντώνης», «Όποια και να 'σαι», «Δυο πόρτες έχει η ζωή», «Μαντουμπάλα», «Αυτή η νύχτα μένει», «Κουρασμένο παληκάρι» και πάρα πολλές άλλες...Μαζί θα γνωρίσουν απίστευτη δόξα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα ονόματα τους θα γραφτούν δίπλα δίπλα με τα ίδια γράμματα. Το 1964 παντρεύονται. Μετά από ένα περιστατικό όπου ένας πελάτης έριξε ένα πιάτο που λίγο έλειψε να βρει το Στέλιο Καζαντζίδη στο κεφάλι, ο Στέλιος αποφασίζει να μην ξανατραγουδήσει ζωντανά, ενώ η Μαρινέλλα αποφασίζει ότι αυτό είναι η αφορμή για να απαγορευτούν τα πιάτα και να εισαχθούν τα γαρίφαλα...Μια καινοτομία που έγραψε ιστορία. Το 1966 έρχεται ο χωρισμός. Κι έτσι η Μαρινέλλα είναι σαν να ξεκινάει από την αρχή.
Το πρώτο της 45άρι θα είναι πρωτοβουλία του Γιώργου Κατσαρού το 1967. «Δως μου αγάπη» και «Πίσω από τις καλαμιές» είναι ο πρώτος δίσκος, από τον οποίο το πρώτο θα ακουστεί στην ταινία «Η Χαρτορίχτρα», ενώ το δεύτερο θα γνωρίσει ανεπανάληπτη επιτυχία. Η μεγάλη όμως επιτυχία θα έρθει με τα «Σταλιά σταλιά» και «Άνοιξε πέτρα». Το σταλιά σταλία αρχικά ο Ζαμπέτας το έδωσε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη η οποία του είπε να το δώσει στον Καζαντζίδη, όμως τελικά το ηχογράφησε η Μαρινέλλα «Γλυκά» και με «Ψυχούλα» όπως είπε και ο Ζαμπέτας. Το «Άνοιξε πέτρα» ακούγεται στην ταινία «Γοργόνες και μάγκες» και γίνεται το τραγούδι που καθιερώνει την Μαρινέλλα. Η Μαρινέλλα εμφανίζεται στη νυχτερινή Αθήνα ως πρώτο όνομα πια και δημιουργεί πάνω στην πίστα! Η Μαρινέλλα τραγουδάει με ψυχή, χορεύει , παίζει κάνοντας μοναδικές κινήσεις και ανοίγει σχολή με την κίνηση των χεριών της, κάνοντας όλη την Ελλάδα, και όχι μόνο, να σπεύσει να θαυμάσει την πρώτη και μεγαλύτερη "οπτικοακουστική" τραγουδίστρια!
Τα επόμενα χρόνια τα τραγούδια της γνωρίζουν τεράστια επιτυχία. Τραγούδια του Ζαμπέτα όπως τα «Τι να φταίει», «Ποιος είν'αυτός» και «Κάνε καρδιά μου υπομονή», του Πλέσσα όπως τα «Άμα δείτε το φεγγάρι», «Απόψε σε θέλω», «Ζωγραφισμένα στο χαρτί» και «Δως μου τ'αθάνατο νερό» -τα δύο τελευταία ακούγονται και στην ταινία «Η Παριζιάνα». Τραγουδάει επίσης Νάκη Πετρίδη, όπως «Πάλι θα κλάψω», «23 Απρίληδες» και «Όταν σημάνει εσπερινός», ενώ και με το Γιώργο Κατσαρό έχουν στενή συνεργασία, με ιδιαίτερες επιτυχίες τα «Οι άντρες δεν κλαίνε» και «Η Κυρα-Γιώργαινα», συνεργάστηκε με το Χατζηνάσιο στα «Συμβιβαζόμαστε» και «Κρίμα το μπόι σου», με το Σπανό στα «Τη βραδιά μου απόψε» και «Με πνίγει τούτη η σιωπή», με τον Τόλη Βοσκόπουλο και τις «Δυό Νύχτες» και με τον Άκη Πάνου στα «Πυρετός» και «Κοίτα με στα μάτια», αλλά και άλλους πολλούς, καθώς και συνθέτες όπως τον Πυθαγόρα και τον Παπαδόπουλο.
Το 1973 παντρεύεται με τον Τόλη Βοσκόπουλο ενώ το 1974 συμμετέχει για πρώτη φορά η Ελλάδα στη Eurovision με εκπρόσωπο τη Μαρινέλλα και το «Λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ'αγόρι μου» του Γιώργου Κατσαρού και του Πυθαγόρα. Στην Ελλάδα εμφανίζεται μέχρι το 1975 σε ακριβά κοσμικά κέντρα με μοναδική επιτυχία, παίρνοντας κοντά της τον τότε άσημο Γιώργο Νταλάρα. Συνεργάζεται και με τους Βοσκόπουλο, Πουλόπουλο και Μητροπάνο. Το 1976 τραγουδάει μαζί με το Κώστα Χατζή το ΡΕΣΙΤΑΛ, 52 ολοκαίνουργια τραγούδια που ηχογραφούνται ζωντανά και γνωρίζουν τεράστια επιτυχία. Τραγούδια της Μαρινέλλας όπως τα «Σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει» και «Η αγάπη όλα τα υπομένει», και του Κώστα Χατζή όπως το «Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά».
Το 1978 "Η Μαρινέλλα του σήμερα...τραγουδά Γ.Χατζηνάσιο" και μαζί της τραγουδά όλη η Ελλάδα! Τεράστια επιτυχία γνωρίζουν σχεδόν όλα τα τραγούδια του δίσκου και ιδιαίτερη τα «Να παίζει το Τρανζίστορ», «Δεν είναι που φεύγεις», «Σήμερα» και «Παιδί απ'την Ανάβυσσο».  Το 1980 ξανασυνεργάζεται με τον Κ.Χατζή  και κυκλοφορούν το "ΤΑΜ ΤΑΜ" στο οποίο ιδιαίτερη επιτυχία γνωρίζει το «Πάρε ένα κοχύλι απ'το Αιγαίο». Το 1981 παίρνει διαζύγιο από τον Τ.Βοσκόπουλο. Η Μαρινέλλα τραγουδά σε  μεγάλα μαγαζιά και κυρίως στη "Νεράιδα". Συνεργάζεται με τους Αντ.Καλογιάννη,Μ.Ζορμπαλά, Σ.Βόσσου, Δ.Κοντολάζο, Κωνσταντίνα και Γ.Πάριο. Το 1985 τραγουδά μαζί με τις Β.Μοσχολιού και Άννα Βίσση στο "ΖΟΟΜ" της Θεσσαλονίκης, ενώ το 1988 εγκαινιάζει το ανακαινισμένο "REX" και εμφανίζεται για δύο σεζόν σε σκηνοθεσία Στ.Φασουλή. Το 1995 η Μαρινέλλα παρουσιάζει στο Ηρώδειο την παράσταση του Στ.Τσακίρη "ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΑΘΗ" βασισμένη σε χορικά του Ευριπίδη. Στην παράσταση ακούγεται και η πρώτη παγκόσμια μελοποίηση του θρήνου της Εκάβης σε μουσική Σταμάτη Κραουνάκη. Το χειμώνα του 1995 ξαναεμφανίζεται στο "REX" όπου είναι και η «τελευταία» της εμφάνιση σε νυχτερινό μαγαζί μέχρι το 2006 όπου τα πράγματα θα αλλάξουν.
Το 1998 τραγουδάει στο Μέγαρο Μουσικής ενώ το 1999 στο Ηρώδειο, στο μέγαρο και το ΟΑΚΑ. Το 2000 πρωταγωνιστεί στη σειρά του Κουτσομύτη στην ΕΤ1 «Ύστερα ήρθαν οι μέλισσες» και ερμηνεύει μοναδικά τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη. Το 2003 βρίσκονται ξανά με τον Γιώργο Νταλάρα στο Μέγαρο, μετά από 30 χρόνια, ενω συμμετέχει και στη Λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων τραγουδώντας «Άναψε το τσιγάρο δως μου φωτιά». Το 2005 συμμετέχει σε συναυλία αφιέρωμα στη μεγάλη Βίκυ Μοσχολιού και ερμηνεύει μοναδικά τα «Δειλινά», «Έτσι ειν'η ζωή» και «Μιλώ για τα παιδιά μου» ενώ τραγουδάει και στα υπόλοιπα τραγούδια με την Χάρις Αλεξίου, Γαλάνη, Γλυκερία, Αρβανιτάκη, Τσανακλίδου, και άλλες. Την επόμενη χρονιά συμμετείχε στο αφιέρωμα στον στιχουργό Λευτέρη Παπαδόπουλο που έγινε στο Μ.Μ.Α. τραγουδώντας μοναδικά τα «Μια Κυριακή» και «Οδός Αριστοτέλους», ενώ το αφιέρωμα επαναλαμβάνεται το 2007 όπου η Μαρινέλλα ερμηνεύει και το δικό της «Άμα δείτε το φεγγάρι».
Το χειμώνα του 2006-2007 κάνει την έκπληξη και επανεμφανίζεται στις Αθηναικές πίστες μετά από πολλά χρόνια. Τραγουδάει με τον Αντώνη Ρέμο στο Αθηνών Αρένα και Πύλη Αξιού σε σκηνοθεσία Φασουλή, και το πρόγραμμα έχει τίτλο «Τα λόγια είναι περιττά». Το σχήμα θα συνεχιστεί, αφου θα γνωρίσει τεράστια επιτυχία, και το χειμώνα 2007-8 με τίτλο «Σ'ένα ταγκό» επιτρέποντας και στις νεότερες γενεές να γνωρίσουν τα Αθάνατα της τραγούδια και να ακούσουν ίσως την μεγαλύτερη Ελληνίδα τραγουδίστρια ζωντανά. Μια φωνή θεική, κρυστάλλινη, ικανή να πάρει ένα απλό στοιχάκι και να κεντήσει απάνω του με δεξιοτεχνία και απέραντη αγάπη...Μια γυναίκα που λάμπει σαν μια Diva και βασίλισσα της επιτυχίας, ενώ απ'την άλλη βγάζει μια ψυχούλα, μια αμεσότητα και μια τσαχπινιά ικανή να σε κάνει να την αγαπήσεις όσο τίποτα άλλο στον κόσμο...Αυτή ήταν, είναι και θα είναι για πάντα η Μαρινέλλα...





Η ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑΣ (1957 – 1971)

1957 – Με τον Στέλιο Καζαντζίδη (Ντουέτα/α’/β’Φωνή)

ΝΙΤΣΑ ΕΛΕΝΙΤΣΑ, Μητσάκη
Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, Μητσάκη
ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ, Μητσάκη
ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΦΕΥΓΟΥΝΕ, Σ. Καζαντζίδη
ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, Πετσά

1958 – Με τον Στέλιο Καζαντζίδη (Ντουέτα/α’/β’Φωνή)

ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΟΥ, Δερβενιώτης
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ μαζί τους και η Γ. Λύδια, Σ. Καζαντζίδη
ΑΝ Μ’ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΟΣΟ Σ’ΑΓΑΠΩ, Μητσάκη
ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΠΙΚΡΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ, Καζαντζίδη, Παπαγιαννοπούλου
ΗΡΘΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ, Καλδάρας
ΜΑΚΓΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ, Μητσάκης
ΜΑΝΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΔΩΣ ΜΟΥ, Καλδάρα
ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΑΥΡΟ, Καλδάρα
Η ΜΑΥΡΗ ΦΟΡΕΣΙΑ, Μητσάκη
ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕΡΑ, Καλδάρα
ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ, Μπουρλιάσκος
ΤΟ ΠΑΡΑΚΝΕΣ ΣΩΚΡΑΤΗ, Μέρτικας
ΜΕ ΓΕΡΑΣΕ Η ΞΕΝΙΤΙΑ, Καλδάρα
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, Καλδάρα

1959 – Με τον Στέλιο Καζαντζίδη (Ντουέτα/α’/β’Φωνή)

Ο ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ, Μ. Μπακάλης
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, Θ. Δερβενιώτης
ΑΣ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ (Λύδια-Μαρινέλλα), Καζαντζίδη
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ, Χιώτης, Παπαγιαννοπούλου
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, Δερβενιώτης
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ ΑΠ’ΤΗ ΖΩΗ, Καζαντζίδης, Παπαγιαννοπούλου
ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (Με Λύδια και Καζανζτίδη), Τσιτσάνη
ΤΑ ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ (Με Λύδια και Καζανζτίδη), Τσιτσάνη
ΖΙΓΚΟΥΑΛΑ, Καζαντζίδη
ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ, Καζαντζίδη
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΗ, Καζαντζίδη, Παπαγιαννοπούλου
ΗΡΘΑ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ (ντουέτο με Γιώτα Λύδια), Στέλιου Καζαντζίδη
ΠΑΝΤΑ ΕΣΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΙΕΜΑΙ (Με Λύδια και Καζανζτίδη), Καζαντζίδη
ΒΡΕ ΣΑΝ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, Χιώτη, Κολοκοτρώνη
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ, Τατασόπουλος, Ν. Ρούτσος

1960 (Υπόμνημα: Α: Η Μαρινέλλα σαν α’φωνή, Β: β’ φωνή, Μ: Μόνη της)

ΑΘΗΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Α), Καραπτάκη
ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (Μ), Α. Κουνάδης
ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΗ (Β), Καζαντζίδη, Κολοκοτρώνη
Σ’ΑΓΑΠΗΣΑ ΣΤ’ΑΛΗΘΕΙΑ (Β), Καζαντζίδη, Μαρινέλλας
ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ (Β), Καζαντζίδη
ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΙΣΣΑ, (Β), Καζαντζίδη, Κολοκοτρώνη
ΕΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ (Β), Καραπατάκης, Κολοκοτρώνης

1961 – Β’Φωνή στο Στέλιο Καζαντζίδη (* Κυκλοφόρησαν και Live)

ΜΑΡΙΝΑ, Στέλιου Καζαντζίδη
ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ (Με Χιώτη και Καζαντζίδη), Μανώλη Χιώτη
ΕΦΥΓΕΣ ΜΑΝΑ, Λειβάδη
ΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ, Χατζιδάκι
ΑΘΗΝΑ, Χατζηδάκι, Γκάτσου
ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ, Χατζηδάκι, Γκάτσου
Ο ΚΥΡ-ΑΝΤΩΝΗΣ, Χατζηδάκι
ΒΡΑΧΟ ΒΡΑΧΟ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΜΟΥ, Θεοδωράκη, Χριστοδούλου *
ΠΑΡΑΠΟΝΟ, Θεοδωράκη, Χριστοδούλου *
ΚΑΗΜΟΣ, Θεοδωράκη, Χριστοδούλου *
Ο ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ, Θεοδωράκη, Χριστοδούλου *
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ, Θεοδωράκη
ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ, Θεοδωράκη
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΡΗΜΟ ΣΠΙΤΑΚΙ, Καζαντζίδη
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ, Χιώτη
ΣΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ, Καζαντζίδης
ΤΟ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ, Καζαντζίδης
ΔΕ ΜΕ ΘΑΜΠΩΝΟΥΝ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ, Καζαντζίδης
ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΠΙΚΡΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ, Καζαντζίδης
ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ, Καζαντζίδης
ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Καζαντζίδης
ΜΑΝΤΟΥΜΠΑΛΑ, Καζαντζίδης
ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ, Καζαντζίδη
ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ, Καζαντζίδη

1962-1963 – Β’Φωνή στο Στέλιο Καζαντζίδη

ΜΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ, Παπαιωάννου
ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ, Τριανταφυλλίδης, Ιωαννίδης
ΕΛΑ ΒΡΕ ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ (Με χορωδία), Παραδοσιακό
Μ’ΕΚΑΨΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ, Παραδοσιακό
ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ, Κ. Παπαδόπουλου, Καρνέζη
ΞΗΜΕΡΩΣΕ ΣΤΙΣ ΛΑΓΚΑΔΙΕΣ, Κ. Παπαδοπούλου, Καρνέζη
ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΗ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙΣ, Λούκας
ΚΑΡΔΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ, Λούκας
ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΟΡΦΑΝΙΑΣ, Καζαντζίδη
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, Καζαντζίδη
ΟΠΑ ΟΠΑ, Παπαιωάννου
ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ΄ΣΑΙ (Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΩ ΕΓΩ ΠΕΘΑΙΝΕΙ), Καλδάρα
ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΠΕ ΠΩΣ ΔΕ Σ’ΑΓΑΠΑΩ, Καλδάρα
Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ, Καζαντζίδη
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, Καζαντζίδη
ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, Καζαντζίδη
ΕΓΩ ΠΟΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, Καζαντζίδη, Παπαδάκη
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, Καζαντζίδη, Κολοκοτρώνη

1964 (α’/β’ φωνη/ντουέτα)

ΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙ, Παναγόπουλου
Σ’ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΠΟΝΕΣΑ, Καλδάρα
ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, Μπακάλης
ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΔΙΑΒΑΤΗΣ, Δερβενιώτης, Βίρβος
ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ, Δερβενιώτης, Βίρβος
Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ, Γκούτης
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΟΥΜΠΑΛΑΣ, Καζαντζίδη, Γκούτη
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ, Δερβενιώτη, Βίρβου
ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΜΕΝΕ ΟΥΡΑΝΕ, Δερβενιώτη, Βίρβου
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ, Δερβενιώτη, Βίρβου
ΠΡΟΔΟΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ, Μανισαλής, Ψυχογιός
ΝΑ ΣΕ ΓΛΙΤΩΣΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ, Μανισαλής, Ψυχογιός
ΧΤΥΠΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, Παναγόπουλος
Η ΧΗΡΑ, Καζαντζίδη
Ο ΒΡΑΧΟΣ, Μπακάλη
ΜΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΠΟΥ ΖΩ, Μπακάλη
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΝΩ, Μπακάλης, Βίρβος
ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ, Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ, Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΜΠΟΡΑ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ, Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΑΓΑΠΗ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ, Καζαντζίδη
                                                                  

1965

ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΟΥ, Καζαντζίδη, Βαρτάνη
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΧΑΡΑ, Ιατρού, Καζαντζίδη
ΠΟΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ (Με Κούρκουλο), Μαρκόπουλου
ΝΑ ΦΥΓΩ ΝΑ ΦΥΓΩ, Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΜΠΑΞΕ ΤΣΙΦΛΙΚΙ, Τσιτσάνη

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ, Μπ. Μπακάλης
ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, Μπ. Μπακάλης
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ, Χρήστος Λεοντής, Κώστας Βίρβος
Ο ΝΕΟΖΗΛΑΝΔΟΣ, Χρήστος Λεοντής, Κώστας Βίρβος
ΤΙ ΣΟΥ ‘ΚΑΝΑ ΚΑΙ Μ’ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΣ, Ζαμπέτας, Κ. Μάνεσης
ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ, Γιάννης Μαρκόπουλος, Άκος Δασκαλόπουλος
ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, Γ. Μαρκόπουλος, Α. Δασκαλόπουλος
ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ, Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Θεοδωράκης
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ (ΦΑΙΔΡΑ), Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Θεοδωράκης

ΜΑΖΙ ΩΣ ΤΗΝ ΣΤΕΡΝΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΝΟΗ, Καζαντζίδη
ΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΣ ΤΟ ΤΖΑΚΙ, Δερβενιώτης
ΤΩΡΑ ΠΟΥ Σ’ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ, Βίρβου
ΜΕΣ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΣΚΑΛΙΖΩ, Βίρβου
ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΒΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, Μητσάκη
ΑΝ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ ΤΩΡΑ, Καζαντζίδη
ΣΕ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ ΜΟΝΟΣ, Χαλκίδης
ΘΑ ΦΥΓΩ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ, Κολοκοτρώνης
ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, Μπακάλη
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΧΑΡΑ, Ιατρού, Καζαντζίδη
ΘΑ ΣΕ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ, Καζαντζίδη
ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΩ ΒΓΑΙΝΕΙ ΦΩΤΙΑ, Καζαντζίδη
ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ, Ζαμπέτα
ΜΕ ΤΟ ΒΟΡΙΑ, Ζαμπέτα, Χριστοδούλου
ΠΕΙΝΑ, Λεοντή, Βίρβου
ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ, Ξαρχάκου, Λ. Παπαδόπουλου
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ, Ξαρχάκου, Λ. Παπαδόπουλου

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑ:

1966

ΕΧΩ ΚΑΕΙ, Μπ. Μπακάλης
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ, Γ. Ζαμπέτας, Α. Σακελλάριος
Η ΚΥΡΙΑΚΗ, Γ. Ζαμπέτας, Α. Σακελλάριος
ΑΝ Μ’ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, Β. Βασιλειάδης, Πυθαγόρας
ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ, Β. Βασιλειάδης, Πυθαγόρας
Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ, Μπ. Μπακάλης
ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ, Μπ. Μπακάλης
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, Μπ. Μπακάλης
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ, Γ. Κατσαρός, Γ. Παπαστεφάνου
ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, Γ. Κατσαρός, Γ. Παπαστεφάνου
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΝΟΧΗ, Θ. Δερβενιώτης, Κ. Βίρβος
ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ, Θ. Δερβενιώτης, Κ. Βίρβος
ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΟ, Σ. Μεντής, Γ. Ρίτσος
ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, Γ. Κατσαρός, Πυθαγόρας
ΑΠΟΨΕ ΧΑΝΩ ΜΙΑ ΨΥΧΗ, Γιώργος Κατσαρός, Πυθαγόρας
ΣΒΗΣΕ ΦΕΓΓΑΡΙ, Γ.Κατσαρός, Πυθαγόρας
ΦΛΟΓΕΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, Ά.Σέμπος, Λ.Παπαδόπουλος
ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, Άγγελος Σέμπος, Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, Άγγελος Σέμπος, Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΗΣΩ, Άγγελος Σέμπος, Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΕΚΛΑΨΑ ΧΘΕΣ, Μίμης Πλέσσας, Άκος Δασκαλόπουλος
ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ, Μίμης Πλέσσας, Άκος Δασκαλόπουλος
ΑΡΓΗΣΕΣ, Χρήστος Λεοντής, Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΠΑΡΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, Χρήστος Λεοντής, Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ με Τσετίνη, Ζαμπέτας, Σακελλάριος
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ με Καζαντζίδη, Δερβενιώτης, Βίρβος
ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ με Καζαντζίδη, Δερβενιώτης, Βίρβος
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ Π’ΑΓΑΠΩ με Καζαντζίδη, Τσιτσάνης
Ο ΝΙΚΟΛΑΣ Ο ΨΑΡΑΣ με Καζαντζίδη, Τσιτσάνης, Μητσάκης
ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΝΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ με Καζαντζίδη, Τσιτσάνης
ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΑΠΟΥΛΟΧΑΡΤΟ, Θ. Δερβενιώτης, Κώστας Βίρβος
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΑΜΑ ΚΑΝΩ, Θ. Δερβενιώτης, Κώστας Βίρβος
ΕΣΥ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΠΟΝΟ, Σ. Βαρτάνης
ΤΗΣ ΠΡΟΙΚΑΣ Ο ΚΑΥΜΟΣ, Σ. Βαρτάνης
ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, Γιώργος Κατσαρός, Πυθαγόρας
Ο ΧΑΜΟΣ, Γιώργος Κατσαρός, Πυθαγόρας
          
1967

ΟΛΑ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΣ, Τζωρτζάτος
ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΜΑΛΩΣΑΜΕ, Τζωρτζάτος, Πυθαγόρας
ΔΩΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΑΜΙΕΣ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΚΛΑΙΩ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα


1968

ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟ ΧΑΡΑΜΑ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ, Βαγγέλη Πιτσιλαδή, Λ. Παπαδόπουλου
ΦΕΥΓΕΙ Η ΧΑΡΑ, Βαγγέλη Πιτσιλαδή, Λ. Παπαδόπουλου
ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΛΕΜΟΝΑΔΙΚΑ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΠΑΛΗΚΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΛΩΜΟ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΣΤΑΛΙΑ ΣΤΑΛΙΑ, Γιώργου Ζαμπέτα, Διονύση Τζεφρώνη
ΠΗΡΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, Γιώργου Ζαμπέτα, Δημήτρη Χριστοδούλου
ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΝΕΤΑΙ, Γιώργου Ζαμπέτα, Πυθαγόρα
ΕΝΑΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ, Γιώργου Ζαμπέτα, Πυθαγόρα
ΜΗ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ‘ΡΘΩ, Βαγγέλη Πιτσιλαδή, Λ. Ευαγγελινίδου
ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, Βαγγέλη Πιτσιλαδή, Λ. Ευαγγελινίδου
ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΩ, Μανισαλής, Παπουτσής
ΑΠΛΩΣΕ ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ, Μανισαλής, Παπουτσής
ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΛΙΜΑΝΙΑ, Μάμου, Λογοθέτη
ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ, Πετρίδης, Τηλιακού
Ο ΚΟΛΩΝΑΚΙΩΤΗΣ, Πετρίδης, Τηλιακού
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ, Πετρίδης, Τηλιακού
ΑΝΟΙΞΕ ΠΕΤΡΑ, Μίμη Πλέσσα, Λευτέρη Παπαδόπουλου
ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, Μίμη Πλέσσα, Λευτέρη Παπαδόπουλου
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝ’ΑΥΤΟΣ, Γιώργος Ζαμπέτας, Πυθαγόρας
ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΖΕΙ ΞΥΠΝΗΣΕ, Γιώργος Ζαμπέτας, Βασιλειάδης
ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΒΥΣΣΙΝΙΕΣ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
Τ’ΑΓΡΙΟΠΕΡΙΣΤΕΡΑ, Κατσαρού, Πυθαγόρα

1969

ΘΑ ΚΛΑΨΕΙΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, με Καζαντζίδη, Νάκη Πετρίδη, Πυθαγόρα
ΑΠΟΨΕ Σ’ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ, με Καζαντζίδη, Νικολόπουλου, Πυθαγόρα
ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΟΝΑΧΟΣ, με Καζαντζίδη, Νικολόπουλου, Πυθαγόρα
ΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ, με Καζαντζίδη, Πετρίδη, Πυθαγόρα
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ, με Καζαντζίδη, Πετρίδη, Πυθαγόρα
ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΨΩΝΙΣΑ, με Καζαντζίδη, Πετρίδη, Πυθαγόρα
ΤΑ ΡΟΖΙΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ, με Καζαντζίδη, Πετρίδη, Πυθαγόρα
ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΧΑΝΩ, με Καζαντζίδη, Σταματάκη, Πυθαγόρα
ΟΤΑΝ ΣΗΜΑΝΕΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ, Νάκη Πετρίδη
ΑΝ Μ’ΑΓΑΠΑΣ ΚΙ ΑΝ Σ’ΑΓΑΠΩ, Νάκη Πετρίδη
ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ, Γιώργου Ζαμπέτα, Χριστοδούλου
ΤΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΑ ΔΕΙΛΙΝΑ, Ζαμπέτα, Ελευθερίου
ΔΥΟ ΝΥΧΤΕΣ, Τόλη Βοσκόπουλου, Λυμπερόπουλου
ΦΥΓΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΟΥ, Βοσκόπουλου, Λυμπερόπουλου
ΑΠΟΨΕ ΣΕ ΘΕΛΩ, Μίμη Πλέσσα, Λευτέρη Παπαδόπουλου
ΤΟ ΒΕΛΟΥΔΕΝΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΓΕΛΕΚΑΚΙ, Πλέσσα, Παπαδόπουλου
ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΛΑΨΩ, Νάκη Πετρίδη, Σέβης Τηλιακού
ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ, Νάκη Πετρίδη, Σέβης Τηλιακού

1970

ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΜΠΟΙ ΣΟΥ, Γιώργου Χαζτηνάσιου, Τηλιακού
ΑΦΗΣΑ ΠΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ, Χατζηνάσιου, Οικονόμου
ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, Δερβενιώτη
ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΣΟΥ, Δερβενιώτη
ΚΑΤΗΓΟΡΩ, Χατζηνάσιου, Πολίτη
ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΑ, Χατζηνάσιου, Οικονόμου
Η ΑΣΤΑΤΗ, Ζαμπέτα, Πυθαγόρα
ΒΑΛΕ ΠΙΟΤΟ, Ζαμπέτα, Πυθαγόρα
ΔΩΣ ΜΟΥ Τ’ΑΘΑΝΑΤΟ ΝΕΡΟ, Μίμη Πλέσσα, Άκου Δασκαλόπουλου
ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ, Μίμη Πλέσσα, Άκου Δασκαλόπουλου
ΚΑΝΕ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ, Γιώργου Ζαμπέτα, Βασιλειάδη
ΣΕ ΚΑΡΤΕΡΩ, Ζαμπέτα, Βασιλειάδη
Ο ΝΩΝΤΑΣ, Γιάννη Σπανού, Τσώτου
ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ ΤΟΥΤΗ Η ΣΙΩΠΗ, Γιάννης Σπανός, Κώστας Κωτούλας
ΚΥΡΑ ΓΙΩΡΓΑΙΝΑ, Γιώργου Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΣΑΡΑΝΤΑΔΥΟ ΜΑΝΙΑΤΙΣΣΕΣ, Κατσαρού, Πυθαγόρα

1971

ΠΥΡΕΤΟΣ, Άκης Πάνου
ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, Άκης Πάνου
ΑΠΟΨΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝΕ, Κατσαρού, Πυθαγόρα
ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ, Νάκη Πετρίδη, Σέβης Τηλιακού
23 ΑΠΡΙΛΗΔΕΣ, Νάκη Πετρίδη, Σέβης Τηλιακού




......2007


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...