*****ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ..ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΛΙΑ ΛΑΙΚΑ ΑΠΟ 78, 45 ΚΑΙ 33 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ *****

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΔΟΥΚΙΣΣΑ-ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ


Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ μπήκε από πολύ μικρή στο χώρο. Στα 12 της χρόνια πήρε μέρος σε ένα διαγωνισμό ταλέντων στο Πασαλιμάνι βγήκε πρώτη και δούλεψε εκεί για ένα καλοκαίρι. Στη συνέχεια δούλεψε συνδυάζοντας το χορό και το τραγούδι, ενώ μετά από κάποιο διάστημα την κέρδισε αποκλειστικά το τραγούδι.

Στα 13 της χρόνια έκανε την 1η δισκογραφική της δουλειά με ένα τραγούδι του Χρυσίνη. Εν συνεχεία έκανε πάρα πολλές δισκογραφικές δουλειές σε συνεργασία με όλους τους μεγάλους συνθέτες.

Τα τραγούδια της είναι γνωστά και διαχρονικά, κάποια από αυτά: "Άνθρωποι είμαστε ", "Αναμνήσεις", "Ατάκα κι επί τόπου", "Παληκάρια", "θέλω τα όπα μου", "Το μωρό", και πολλά άλλα.

Έχει πάρει βραβείο 1ης γυναικείας ερμηνείας, (1ης αντρικής ερμηνείας είχε πάρει ο Γ.Πάριος) -από τον Κερκυραϊκό σύλλογο στην απονομή που έγινε στο Δημοτικό θέατρο Πειραιά.

Στον κινηματογραφικό χώρο έχει πρωταγωνιστήσει σε 8 ταινίες με τους: ΜΑΝΟ ΚΑΤΡΑΚΗ, ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ, ΠΑΝΤΕΛΗ ΖΕΡΒΟ, ΜΑΡΙΑ ΦΩΚΑ, ΚΩΣΤΑ ΚΑΚΑΒΑ, ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλές άλλες ελληνικές ταινίες.



ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΓΑΠΑ ΜΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΜΟΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΔΙΑΦΟΡΩ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΚΟΥ (ΜΕ) με ....................
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΗΤΗ Μ ΕΙΠΕΣ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΗΤΗ ΜΟΥ  80
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΕΛΟΣ Β
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΕΛΟΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΛΟΙΩΣ ΜΟΥ ΤΑΛΕΓΕΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΛΛΟΣ ΕΙΝ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΜΑΝ ΠΕΤΡΟ(Α.Ozdemitoglu-S.Yurdatapan-Τ.Καρνατσου)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ  Χωρις Εισαγωγη
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ με Ντινο Γαλανη 1968 (Γ.Κατσαρου-Πυθαγορα)Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ (Γιωργου Κοινουση)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ με Γιωργο Κοινουση)(Γιωργου Κοινουση)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΠΟΛΟΓΙΑ (Οποια κι αν ειναι η τιμωρια)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Αποτομα με Μ.Χιωτη (Χιωτη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΠΟΤΟΜΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ (ΣΠΑΣΕ ΠΟΤΗΡΙΑ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ)== ΣΠΑΝΙΟ####
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΣ ΕΠΕΡΝΕΣ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ(Ζ)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΤΑΚΑ ΚΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ 1974 (Τακη Μουσαφιρη)Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΤΑΚΑ ΚΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΥΤΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΔΕΙΛΙΝΟ (Θ.Δερβενιωτη-Ευτυχιας) 1958   78 Στρ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ ΠΙΣΤΑ(Πυθαγορα-Γ.Ζαμπετα)1969(Τον Χωρισα τον χωρισα)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ(Τ.Μουσαφιρη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΧ ΒΡΕ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ 1958
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΑΧ ΤΙ ΚΑΗΜΟΣ(Ν.Ιγνατιαδη-Τ.Καρνατσου)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΙΛΑΚΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΝ ΑΡΓΙΛΕ  64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΑΡΚΑ ΜΟΥ ΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ(Γιαννη Παπανικολοπουλου-Γ.Ζαμπετα)1965@
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ με Χρηστακη (Θ.Δερβενιωτη-Κ.Μανεση)1961
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΚΟΣΜΕ ΕΝΑ ΚΟΡΜΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΞΑΝΑΤΡΑΓΟΥΔΩ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΣ 1969
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Γιωργο μου Γιωργο μου(Μητσακη) FIDELITY7328  06 Διπλοπενιες & τραγουδια Νο2
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΓΛΕΝΤΑΕΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ #
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΖΕΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ  (Θ.Δερβενιωτη-Γ.Σαμολαδα)Philips  1968
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΚΥΡΙΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΑΛΛΗ ΑΓΑΠΗ.wma
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΗΝ ΚΑΡΙΔΑ ΜΟΥ     Νεα    64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ(Μη μου μιλας με Ματια που Κλαινε)#
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΣΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΕΞΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ   64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ      Νεα   64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΔΥΣΤΥΧΙΑ (Παπανικολοπουλου Γιαννη-Γ.Ζαμπετα)1965
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΔΩ ΠΑΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΑΠΑΣ(Παπατζηδες)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΙΔΕΣ(Σπ.Παπαβασιλειου-Μ.Μπιζανη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΟΡΘΩΤΗ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ(Εισαι γυναικα πονηρα που αγαπας)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ(Τακη Μουσαφιρη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΛΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΩΤΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΛΑ-ΕΛΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΦΙΛΕ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ ΕΝΑ ΣΥΝΤΡΙΜΗ με Ι.Κυριαζη(Το ναυαγιο-Ενα Ναυαγιο)(Π.Πετσα)7PG2781
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (Τακη Μουσαφιρη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ ΕΝΑΣ(Σπ.Παπαβασιλειου-Μ.Μπιζανη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΠΑΘΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ(Κ.Ψυχογιου)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΠΑΨΕΣ ΝΑΣΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ     64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΡΩΤΑ ΘΕΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΣΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΣΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΤΣΙ Ε
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΤΣΙ Μ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗ     64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΡΥΦΗ ΑΓΑΠΗ  1966 Ταινια Τ Αδερφια (Βοσκοπουλου)Fidelity
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Η ΖΗΤΙΑΝΑ (Τακη Μουσαφιρη) 1974 Philips    64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Η ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΜΑΝΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ Η ΑΘΗΝΑ(Πουσε ομορφη Αθηνα)με Γιωργο Ζαμπετα (Γ.Ζαμπετα-Ναπολ.Ελευθεριου)1969###
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Η ΠΛΗΓΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ(Μπ.Μπακαλη-Ι.Συμεωνιδη) DG7441 ,  [1957]78 Στρ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΗΡΘΑ ΚΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΣΟΥ(Ζαμπετα)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ΣΟΥ    Νεα    64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ 1968 (Θ.Δερβενιωτη-Γ.Σαμολαδα)Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΑ Μ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΕΥΡΩΠΑΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΩ.
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΕΛΩ ΤΑ ΩΠΑ ΜΟΥ  Αλλη
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΘΕΛΩ ΤΑ ΩΠΑ ΜΟΥ 1966 (Γ.Σπανου- Αλ.Σακελαριου) Philips FIDELITY
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΜΟΥ (Π.Πετσα) Columbia  SCDG2638  &   DG7520
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΗΜΟ ΜΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΓΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΔΩΣΩ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΗ (Χαρ.Βασιλειαδη-Γ.Ζαμπετα) Κακη Ποιοτητα
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΜΠΑΝΑ(Για ποιον Χτυπα η καμπανα)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΠΝΟΥΛΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΡΔΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΡΟΤΣΕΡΗ ΤΡΑΒΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΑΦΕΝΕΙΟ (Τ.Μουσαφιρη)Συρτο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ  Αργη Εκτελεση αλλη
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟ  Συρτο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΙ ΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ(Θ Αρρωστησω μανα)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ με Τολη Βοσκοπουλο (Ζακ.Ιακωβιδη-Ν.Ελευθεριου) 1968
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΚΡΥΦΟ ΜΑΡΑΖΙ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Μ ΕΜΑΘΕΣ Ν ΑΓΑΠΑΩ με Τολη Βοσκοπουλο 1966 Ταινια Τ Αδερφια (Βοσκοπουλου)Fidelity
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΑΓΚΑΣ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΗ(Σε τουτο το τραπεζι) PHILIPS 6146
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΑΡΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ K
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΑΣ ΠΗΓΑΝΕ ΠΛΗΜΕΛΗΜΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΤΗΡΙΑ ΠΙΝΩ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ Π ΑΓΑΠΩ με Τριο Γκρεκο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ με Τολη Βοσκοπουλο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΕΛΑΝΟΥΡΙ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ (Γ.Κατσαρου-Πυθαγορα)1971 Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ(Ακη Πανου-Χρ.Κολοκοτρωνη) COLUMBIA 7420  1958
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ Σ ΑΓΑΠΟΥΣΕ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΙΑ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ(ειχε να κορμι σαν χελι)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΙΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΟΝΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙ(Ποιος να τον πιστεψει)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΟΥ ΦΑΓΕΣ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ (Απο πιτσιρικα)(Ζ)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΜΠΟΥΚΑΡΑΝ ΜΑΓΚΕΣ ΣΤΟΝ ΤΕΚΕ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ(Σανιδενια Σκαλοπατια)(Τσιγκα Αθανασιου-Γ.Ζαμπετα)1965,
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ με Τολη Βοσκοπουλο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ με Τολη Βοσκοπουλο 1967
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑ ΧΑ ΕΚΑΤΟ ΚΑΡΔΙΕΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑΤΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΑΧΑ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΟΥΡΑΝΕ με Γιωργο Κοινουση
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΝΥΧΤΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΞΑΒΕΡΙΩΤΙΣΣΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΒΑΣΙΛΗΣ με Μαριο  (Γ.Κατσαρου-Πυθαγορα)1971 Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΙΑΣ(Φυγε)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ   (Αλεξη Παπαδημητριου-Νικου Φραγκουλη)Ο Ερωτας ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ Συρτο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΚΥΡΙΟΣ ΖΗΜΙΑΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΜΑΧΑΡΑΓΙΑΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΜΠΟΥΦΕΤΖΗΣ    ΓΙΟΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ & Χορωδια 1968 (Γ.Κατσαρου-Πυθαγορα)Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ (Αποψε ονειρευτικα)(Τασιας Δουμα-Γ.Ζαμπετα)1991
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΣΤΑΥΡΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ (Τολη Βοσκοπουλου-Μιμη Θειοπουλου)1966[1967]##
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΝΕΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ 78 στρ(Μητσακη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΙΡΟΥ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΠΕΡΝΑΝ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΡΩΤΕΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ  64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Ολο φευγεις Ολο φευγεις (Μητσακη) FIDELITY732    13 Διπλοπενιες & τραγουδια Νο2
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ Ο Δρομος ο Αμαρτωλος(Πυθαγορα-Γ.Ζαμπετα)1969 @
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΤΑΝ ΜΠΟΥΚΑΡΩ ΣΤΟΝ ΤΕΚΕ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ(Στην  Ελλαδα)#
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ(Τακη Μουσαφιρη) 1974 Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣΜΟΥ ΠΑΕΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑ(Φευγεις Ματια μου)(Πυθαγορα-Γ.Ζαμπετα)1968 @
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΛΙ ΕΣΕΝΑ Θ ΑΓΑΠΟΥΣΑ(Απο γνωστους και συγκενεις)[pithanos titlos]
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΡΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΨΩΜΙ(Απο Ελληνικη Ταινια)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΡΕ ΑΙΜΑ ΜΙΑ ΓΟΥΛΙΑ.wma
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ(Σταυρο)(Ζαμπετα-Δ.Τζεφρωνη)1969 @
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΑΥΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ 74 (Τακη Μουσαφιρη)Philips
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΕΣ ΜΟΥ[1969]
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΗΓΑ ΣΕ ΜΑΓΙΣΣΕΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ-(Γ.Ζαμπετα -Κ.Πρετεντερη)1968
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΟΥΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΑ ΜΟΝΑΧΟΣ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ (Βασιλη  και Κωστα Ζουμπουλη)90
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΗ ΔΡΟΣΟΥΛΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΡΟΛΟΙ ΚΟΜΠΟΛΟΙ(Ακη Πανου)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Σ ΑΦΗΝΩ ΓΕΙΑ ΣΟΥ με Ι.Κυριαζη(Τι σε βασανιζει)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΟ ΤΙ ΤΗΑ ΠΟΥΝΕ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΑΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΒΗΣΕ ΤΗ ΦΛΟΓΑ(Μαν.Χιωτη)1958   απο 45αρι
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΕ ΚΑΡΤΕΡΩ 1969 (Ιωαννη Καραμπεσινη)  Philips(Αγαπη μου Γλυκεια)####
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΟΥ ΔΩΣΑ ΔΙΑΖΥΓΙΟ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΡΕΛΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΠΑΣΕ ΠΟΤΗΡΙΑ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ(Μαρκοπουλου-Δασκαλοπουλου)CD1
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ  FYDELITY  45-FG 802
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΤΗΣ ΨΑΡΑΓΟΡΑΣ(Σε τουτο το τραπεζι)(Χαρ.Βασιλειαδη-Γ.Ζαμπετα)1964######
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΗ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ  1966
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΣΥΝΕΦΟ ΚΡΥΨΕ ΤΗ ΒΡΟΧΗ (Γ.Κορος Βιολι-Στ.Μακρυδακης Μπουζ.)1962(Μουφλουζελης)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΑ ΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΕΣ( Αμ'πως)μονοφωνικο
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ 1960 1964-5 Γιαννη Μαρκοπουλου-Ακου Δασκαλοπουλου)CD1
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΑΞΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΛΙΜΙΑ(Τα λαθη μου τα χιλια)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΕΡΜΑ ΤΩΡΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΝΤΙΟ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ(Ζαμπετα)@
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΕΙΣΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΜ ΕΓΩ με Χριστακη(Τωρα ηρθε κι η σειρα μου)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΘΕΣ (Τακη Μουσαφιρη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΜΟΥΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 1960-1964-5(Γιαννη Μαρκοπουλου-Ακου Δασκαλοπουλου)CD1
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΙ(Τ.Μουσαφιρη) Ισως Προβλημα
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΒΡΕ ΖΩΗ  PHILIPS  PH  1387#
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΙ ΤΟΥΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΚΥΛΑ ΚΑΥΤΟ       PHILIPS 6146
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ===
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΜΩΡΟ  ##
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΜΩΡΟ (Τακη Μουσαφιρη)Τσιφτετελι
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΤΩΡΑ  64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ(Χαρ.Βασιλειαδη-Ζαμπετα)1964 @ (Το Λιμανι)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΩ Μανωλης Χιωτης16 Σπανιες Ηχογραφησεις  13
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟ ΧΩ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(Τ.Μουσαφιρη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΟΝ ΧΑΡΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΜΩΣΑΝ (Ζαμπετα)@
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--Τον Χωρισα τον Χωρισα
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ 64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΦΕΡΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΜΕ ΚΡΑΣΙ      Νεα  64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΦΤΑΙΞΑΜΕ(Σπ.Παπαβασιλειου-Μ.Μπιζανη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΦΥΓΑΝΕ ΟΛΑ ΦΥΓΑΝΕ(Πονοι Χαρες κι Ελπιδες)(Δημητρη Χριστοδουλου-Γ.Ζαμπετα)1965@
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΦΥΓΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ(Π.Πετσα) DG7462
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ 1969 (Ιωαννη Καραμπεσινη)  Ph
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΧΡΙΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ  64Κ
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ(Σπ.Παπαβασιλειου-Μ.Μπιζανη)
ΔΟΥΚΙΣΣΑ--ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ 64Κ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΣΠΥΡΟΣ--ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ με Δουκισσα 1957==

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...